Tuesday 29 January 2019

Langsir Eyelet by Khaira Curtain

Langsir eyelet memang menjadi design yang sentiasa mendapat permintaan tinggi daripada para pelanggan. Design eyelet ni sesuai untuk semua jenis tingkap, sliding door dan pintu. Pemilihan kain yang "berat" akan menjadikan design eyelet sangat cantik apabila dipasang. 

Dalam posting-posting akan datang, saya akan share tips pemilihan kain untuk mendapatkan langsir eyelet yang kelihatan mewah, ekskusif dan cantik pada harga yang sangat berpatutan. Tak semestinya kita keluarkan belanja yang besar untuk mendapatkan langsir yang cantik. 

Dalam posting kali ni, saya nak share beberapa keping gambar langsir eyelet hasil jahitan saya, di Khaira Curtain.

Ini contoh kain "berat" yang sangat cantik bila "jatuh terletak" dengan design eyelet. Warna gray adalah warna evergreen dan sangat sesuai untuk dekorasi moden.


Kombinasi kain bercorak bunga halus dan kain plain. Warna manis dan sejuk mata memandang. Cantik kan?


Kombinasi 2 warna macam ni memang cantik! Kita boleh pilih warna sedondon atau kontra. Padanan warna langsir, warna dinding dan perabot yang bersesuaian pasti menyerlahkan dekorasi ruang.

Berminat nak tempah langsir design eyelet, atau design lain, bolehlah hubungi saya. Saya akan bantu anda untuk mendapatkan ukuran kain nak beli dan ukuran langsir. Konsultasi percuma. Nak survey harga dulu pun boleh. 

Berminat?

Whatsapp:


(Sis Ira)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...